Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 01:10:51 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/02285 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, 
Uus-Pärnu mnt 1// Valuste tee 10// Parivere küla// Lihula metskond 414// 
416// 417// 418// Liiase// Reinu-Liiase tee// Ubalehe// Veski// Veskipõllu// 
Soovälja küla, Metsasalu// Valuste küla// 60 Pärnu-Lihula tee// 60 
Pärnu-Lihula tee L1// Juure// Kapsta// Liiasepõllu// Pojengi// Tuudi-Raudtee 
tee// Tõlviku// Tõnsu// Valuste-Sipa tee// Vanaveski (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26965561>  (menetlus nr: 
420954), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister